臨床實踐和研究資源網

Nature 研究亮點

更多研究亮點

自然期刊

• Human Genome Variation: an online, open access journal with accompanying database publishing articles and reports about variation and variability in the human genome. See the 'About the Journal' page for more information.
  • Hypertension Research: the official journal of the Japanese Society of Hypertension, publishing high-quality original research articles, reviews, correspondence and editorials on all aspects of the field of hypertension and related cardiovascular diseases.
  • Journal of Human Genetics: seeks to promote research from all aspects of human genetics, including medical genetics and genomics.
  • 《自然》: 國際跨學科科學周刊
  • Nature Biomedical Engineering: interested in devising materials, methods, technologies or therapies to understand or combat disease; engineers designing or optimizing medical devices and procedures; and clinicians leveraging research outputs in biomedical engineering to assess patient health or deliver therapy across a variety of clinical settings and healthcare contexts.
  • 《自然通信》: 一份僅在網上出版的多學科刊物,致力發表生物、物理和化學各個領域優秀的研究
  • Nature Human Behaviour: interested in the best research into human behaviour from across the social and natural sciences.
  • 《自然評論癌症》: 一個專為研究癌症(從癌症發病的分子基礎到轉化型研究方面)而設的資源網,能夠獲取有關提升診斷、治療和預防癌症的信息
  • 《自然評論心臟病學》: 該刊內容由國際知名的臨床學術及研究人員撰寫,以醫科研究生或以上為主要讀者
  • 《自然評論臨床腫瘤學》: 該刊內容由國際知名的臨床學術及研究人員撰寫,以醫科研究生或以上為主要讀者
  • Nature Reviews Disease Primers: covers 'classic' diseases, consequences of ageing, behavioural conditions, developmental disorders and nutritional deficiencies — all of which have important consequences for human health.
  • 《自然評論內分泌學》: 該刊內容由國際知名的臨床學術及研究人員撰寫,以醫科研究生或以上為主要讀者
  • 《自然評論胃腸病和肝病學》: 該刊內容由國際知名的臨床學術及研究人員撰寫,以醫科研究生或以上為主要讀者
  • 《自然評論腎臟病學》: 該刊內容由國際知名的臨床學術及研究人員撰寫,以醫科研究生或以上為主要讀者
  • 《自然評論神經科學》: 涵蓋神經科學的各個領域,從分子神經科學到人類思想等各個方面,為對神經科學感興趣的科學家提供一個可靠、方便、貼題和有吸引力的有用資源
  • 《自然評論風濕病學》: 該刊內容由國際知名的臨床學術及研究人員撰寫,以醫科研究生或以上為主要讀者
  • 《自然評論泌尿科學》: 該刊內容由國際知名的臨床學術及研究人員撰寫,定位於醫學各領域研究生以上的讀者
  • npj Aging and Mechanisms of Disease: an international, online-only and open access journal devoted to publishing research in the field of aging and age-associated diseases.
  • Scientific Data: a peer-reviewed, open-access journal for descriptions of research datasets. Scientific Data welcomes submissions from a broad range of research disciplines, including descriptions of big or small datasets, from major consortiums to single research groups.
  • 《科學報告》: 在線與免費獲取,《科學報告》是自然科研最新推出的一份原創研究刊物,文章全部在線發表,讀者能夠免費獲取,內容涵蓋自然科學的各個領域,包括生物學、化學、物理學和地球科學